onsdag tredje januari

idag har inte varit min dag, men ja, vilken dag är min dag egentligen?

dagen började med att jag och ylva skulle till gymmet - jag hade såklart glömt koden till kortet, en tant inne på gymmet ville först inte släppa in oss. såhär ungefär lät vår fina konversation med tanten;

tanten; jag vet inte om jag vågar släppa in er, jag är bara här och tränar
jag; jaha?
tanten; ja.. jag vet inte om jag vågar, jag är ju bara här och tränar, tyvärr
jag; men då står vi väl här utanför då.

tanten släppte tillslut in oss, gulligt värre (not).
jag och ylva tränade ett tag (oseriöst som vanligt) och sen duschade jag och gick till skolan med mitt blöta hår och hala skor. Jag hatar gymmet, det finns inget uttag till hårfönen så man kan föna håret. Fattar de inte att vi tjejer är ofattbart fåfänga och om vi inte får föna håret blir vi mycket besvikna - det var helt klart det som förstörde min dag!

sen skolan, gympaprov i aulan, jag improviserade men det borde ha gått bra ändå tyckte jag. sen fick vi vet att vi skulle ha projektnånting, vi ska inte börja med projektet förrän v14 så vi klagade lite (det är vi iaf bra på) och fick Stina att ändra sig.

nu ska jag snart äta och sen till backen, jag ids egentligen inte, blä
min granne står och räker på sin balkong, det luktar in i mitt rum, han borde **. jag menar det inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0