onsdag tjugofemte februari

idag har vi haft vår första tarfala-lektion, och jag kan ju konstatera att jag kommer dö, inte pga att kursen är tråkig eller så (för omväxlings skull) , jag kommer nog helt enkelt dö av själva färden, och om jag någonsin lyckas ta mig till tarfala kommer jag ramla ner i en glaciärspricka eller liknande.

jag och tiddis har spenderat eftermiddagen på det mest sociala sätt vi kunde komma på; hon låg i vardagsrummet i soffan och sov/kollade teve medan jag låg i mitt rum i sängen och läste. vi har så roligt tillsammans jag och min vän ;)

nu gick tiddis hem, vi tänkte komma på nånting roligt att göra ikväll, men sen kom vi på att det inte finns nånting roligt att göra i kiruna, det kanske blir hockey - ajun mot city - istället.

Kommentarer
Postat av: mandy

se det från den "ljusa" sidan,

du lär inte dö ensam petrus :)

2009-02-28 @ 22:30:01
URL: http://amndah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0