onsdag elfte februari

jag ska bli stenjäkla äckligt rik
en ven, 17 år

jag tycker om onsdagar, veckans bästa dag även om det är lite för långt kvar till fredag. grejen är den att jag börjar tio, har två lektioner och är från skolan innan ett. Jag och Tiddis har tagit en långsittare på Safari, ätit macka och kanelbulle, druckit te och smidit storartade planer. Kan det bli bättre?

Jo, gränsen hade varit bättre, gränsen slår allt.

jag och elin, carro och natta har idag misslyckats med nästan allt - överdrifter låter så mycket bättre - på kemin.
sara p; och sen river ni bara sönder plastbägaren och tar ut plasten ni gjort
vi tystnar och kollar ner på bägarna, som inte alls är av plast utan glas, glas är kind of lite svårt att riva sönder ;) 
vi; ... ooookej!
vi försöker gömma bägarna så gott det går medan vi önskar att vi lyssnat på sara från början och förbrilt försöker få ut plasten ur våra jäkla glasbägare, det gick tillslut och Sara P förblev ovetande och nöjd. Ungefär sådär gick hela lektionen kändes det som. Fast ändå, kalla mig nörd, kemi är ganska kul!

min nya favoritplats; vi fåtöljen bredvis fönstret i mitt rum. problemet är bara att min dator är stor som en mindre elefant och lite jobbig att ha i knät i längden.
nu; engelskaskrivande och lasse w
sen; ta den stora risken och ge mig ut i skidspåret, kan sluta hur som helst, sen kanske lombia en sväng, om inte annat för att kolla på träningen

hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0