onsdag artonde februari

imorgon öppnar gränsen, äntligen!!

Hade det inte varit för att jag har en äcklig redovsning på Luossaskolan fredag morgon hade jag kunnat åka upp redan imorgon, men icke. Jag hoppas bara att min rygg håller när vi ska åka skidor, annars vet jag inte vad jag ska ta mig till. Det är nog hemskt att jag inte får träna slalom eller konståkning, men går friåkningen också bort dör jag. Då är Petra borta.

Idag har jag haft en lektion - gympa - som jag ändå inte kunde deltaga i (jag sörjer inte lacrosspelandet faktiskt). Jag och Tiddis var i styrkesalen och tränade. Sen gick jag på gymmet, kunde tyvärr inte hålla mig ifrån att göra lite frivändingar och benböj, jag har inte kunnat göra det på evigheter! Sen var det vanliga rehabprogrammet som gällde. Jag vet, min träning är inte särskilt intressant att läsa om, så nu ska jag sluta. Hejs

dagens låt , har framförts på Juliebögatan 6 idag flera gånger, av mig och Tiddis, inkulsive både sång och dans. Arabiska är helt klart vår grej! Och vi mår bra, ja då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0