Och det enda som jag vill är att gå

Jag vill bort härifrån, bort! jag är så less på det mesta som har med Kiruna att göra, det gör mig ur funktion, det enda jag gör är att sitta hemma på mitt rum och lyssna på musik - i förhoppning om att störa grannarna så att de ska komma och klaga, bara det händer nånting. Och så tränar jag förstås, men träna hade man kunnat göra i någon annan, lite intressantare, stad.

Det är dessutom pisskallt, jag fryser som en jag-vet-inte-vad. Jag vill ha vår, vår och gränsen. Premiären närmar sig och jag känner "pirret" redan nu, även fast man vet att allt ändå kommer vara som vanligt. Men jag älskar gränsen, jag hade fan nästan hellre bott där än i Kiruna. Gränsen med alla mina nära och kära, det hade varit livet.


tur att ni finns, det är otroligt vilken tur det är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0