nervösa timmen

jag har varit nervös nyss, nu är vilda nervös - av en helt annan anledning, men nervös dock. 

calle och c/o har redan åkt till gränsen, fy på er! jag är så avundsjuk. men imorgon, imorgon blir det gränsen för mig och mitt pick och pack också, jag har längtat sen i juli. sommar, det är helt klart överskattat. det är nu man vaknar till liv igen efter den långa dvalan. 

jag är iallafall hos Vilda nu, jag måste egentligen hem och fixa en massa, jag har 50 häften att häfta ihop, sjuhundratrettioelva fysiktal som är helt omöjliga, tro mig - jag har försökt hela eftermiddagen, har inte lyckats lösa ett enda. Jag tror att det går utför för mig nu, mig och min skola, och mig och min träning har ju iofs redan kraschat totalt, men gränsen fixar allt - det är jag säker på! :D 

nu ska jag och Vildis vänta, vänta, och vänta lite till.. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0