måndag andra februari

Jag har efter dagens svåra prövingar konstaterat att man inte klarar sig utan mat och sömn; carro och matti fick ustå irriterade och elaka kommentarer, jag fick utstå en pladdrandes fysiklärare som uppenbarligen också var lite för trött för sitt eget bästa idag. Ingen trodde nog att jag skulle överleva (inte jag heller), jag hade knappt sovit och inte ätit alls på nästan tjugofyra timmar. Det hungriga odjur (valrossen) som delar min själ oftast äter var och varannan minut, stor omställning, jag var rent ut sagt .. vad heter det när man är självmordsbenägen fast utan ordet "själv?.. ja iallfall, jag var lättirriterad och mamma gjorde inte livet lättare för mig. Jag har ont i ögonen också, satt och sträckläste en bok i sex timmar, jobbigt, men det var den bästa bok jag läst i hela mitt liv. Jag älskar den, Om jag kunde drömma.

Nu sitter jag och öser musik över min stackars utmattade kropp, om en timme drygt ska jag ner till lombia, tungt.

Äh. Nya - lite gladare - tag imorgon kör vi på! hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0