lalala

nu är jag värd en lång natts vila i min säng, men jag har massor att göra plus att jag ska upp och träna/simma imorgonbitti så det lät nog inte bli så mycket sömn iallafall.

jag borde alltså inte sitta här, men när borde jag det egentligen. förra veckan gick skit för mig, jag fick G på två prov - katastrof, jag fick reda på att jag inte skulle få träna på minst tio dagar - katastrof det också. Men den här veckan ska jag rycka upp mig, ta tag i skolan igen för ska jag ha MVG eller åtminstone VG i Kemi B är det dags att sluta misslyckas på proven, får jag G i kursen går jag och hänger mig, helt seriöst.

Mitt liv är aningen ostabilt just nu, ena veckan är jag skitduktig och typ orkar med allting, nästa vecka orkar jag inte nånting, pluggar inte till proven, det enda jag gör är tränar och sitter och stirrar. Nä, nu ska jag bli positiv och engerad i allting som har med skola att göra. Sådeså.

Nu ska jag som sagt sätta på mig nördbrillorna och pluggeliplugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0