kväll

jag ser inte riktigt något speciellt nöje i att stå på min balkong och skjuta stackars små pluttfåglar som jag ändå aldrig hade träffat, jag hade nog typ skjutit sönder grannarnas hus istället, men det hade kanske också varit ganska kul, men vet inte förrän man har provat.

idag har varit min första riktiga vilodag på jag vet inte hur länge, typ vid jul nångång skulle jag tippa, helt lost känner jag mig iallafall, vet som inte riktigt vad jag ska göra. när jag har träningsvila äter jag bara en massa och går runt och har ont i magen, tränar jag så tränar jag och har inte så mycket annat för mig, man tänker så mycket när man är ledig, tänka är inte bra.

nu ska jag kanske göra matten, så jag slipper gå på lektionen imorgon.
hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0