kväll

ganska ovärd träning ikväll, vi åkte fart, jag tycker inte om att hoppa (nej, till och med i luossabacken är det läskigt), jag har "traumatiska" minnen från min korta karriär som fartåkare. Jag har tränat fart typ en gång utanför Kiruna kommuns gränser, den gången slog jag ihjäl mig och fick nästan Tom Pietilä med i graven också, dåligt gjort. Sen har jag tävlat i Björnrike, fast det var bara läskigt i hoppet och i en sväng efter vilken typ alla låg i nätet och sprattlade. Sen Luossabacken, hoppträning, petra landar på bakkanterna på skidorna och översträcker benhinnorna typ, otrevlig upplevelse. Nej, jag är helt klart en slalomåkare, pure slalom.

Imorgon ska jag och gymma, sen till skolan och göra ett prov, sen ska jag umgås lite med Ylva som är hemma typ nu, och aldrig mer (dumma ylvis varför var du tvungen att flytta och lämna mig här alldeles ensam?), sen backen och sen sova. Jag har blivit mycket för det där med sovandet. Igår sov jag innan tio och gick upp nio imorse, jag får dåligt samvete när jag sover mycket. jag är helt frisk i huvet, jag lovar

nu måste jag börja läsa mitt häfte, jag har prov imorgon, åh vad dåligt det kommer gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0