fredagen trettonde februari

Fredagen den trettonde känns lite läskigt, inte för att jag tror att den kommer föra nånting oturligt med sig - jag har ändåotur varje dag, trehundrasextiofem dagar om året. Men man har nånting att skylla på om allting går snett. Det är ju alltid trevligt.

Imorse studsade jag upp klockan sex pigg som en lärka, jag duschade, färgade ögonfransarna och fick sedan för mig att jag skulle måla naglarna för omväxlings skull. Så jag gjorde allting jätteordentligt (ovanligt för mig) och jättefint innan min vanliga petra-hjärna slogs igång; klart jag kan göra massa saker medan nagellacket torkar. Jag sprang runt ett tag och helt plötsligt stod jag där, helt kladdig av nagellack. Bara att ta bort allting igen. I'm thinking about giving it another shot. (Skriver man så?).

Det rycker lite ikväll, man får se hur det blir. Nu ska jag åka längdskidor, det är läskigt om nåt.
tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0