fredag tjugosjunde februari

Vi är på g till gränsen nu, snart, när mamma har tjorvat klart, när jag duschat och packat. Men jag, jag är inte på g, jag känner att jag inte kommer klara helgen i husvagnen ens, jag kommer få ett sammanbrott. Skjut mig.

Nej, jag måste packa klart och städa litegrann, grejen är den att man måste ha så himla mycket med sig;
- Skidsaker, utesaker
- Slalomträningssaker för både slalom och storslalom
- Vanliga träningskläder och skor
- Kläder att umgås i

Och jag ska vara borta i tio dagar, det blir en hel del packning om man säger så.

Nej, jag ska klara av helgen, på tisdag blir det lungt igen, och som jag sa till pappa tidigare idag;
jag tänker åka skidor hela dagarna och längdskidor hela nätterna så slipper jag husvagnen och allt den erbjuder.

Nu ska jag duscha, och förresten - HEDDA VAR ÄR DU? Hör av dig!

Kommentarer
Postat av: hedda

JAG ÄR I NÄLDEN :`(

och jag vill vill vill vill vill komma till gränsen men det kommer inte att bli av :`( usch..

första sportlovet jag inte är där tror jag:S

jaaaag viiiiill koooommmaaaa uuuppp, nuuuu.



Puss

2009-03-03 @ 23:11:22
URL: http://heddaperstrom.blogg.se/
Postat av: HEDDA!

JAG HAR BLIVIT BRUNETTE PETRA, ville bara tala om det.

hehe

2009-03-06 @ 16:34:15
URL: http://heddaperstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0