DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

Den har dagen har verkligen varit värre än jag föreställde mig imorse. helt jävla sjukt kass har den varit. jag vill bara dö, eller nåt i den stilen.

Det började ju som jag skrev imorse med att jag försov mig från min simning, sen kom jag till skolan, hade engelska, sen försökte vi förgäves få tag på malin, missade lunchen, hade biologi som endast ägnades åt att försöka få emil att koncentrara sig på vattenanalysen och inte på Örjan Lax, eller Joel. Efter biologin; kemiprov. Jag har aldrig, i hela mitt liv, gjort ett så svårt prov. Kanske berodde det på att jag inte hade läst igenom kapitlet en enda gång, men jag tänkte typ att jag borde ju klara av det när jag klarat av instuderingsfrågorna - men inte. Fyfan vad svårt! Sen hittade vi Malin, eller rättare sagt, hon hittade mig, sen kom Elin och vi har tjorvat. Sen skulle jag och Elin kopiera - såklart gick det också dåligt. Nu sitter jag hä med sönderfrusna ben och är arg trött och hungrig, jag vill slå ner nån eller göra nånting annat destruktivt just nu. Får väl puckla lite på Tiddis ikväll när vi ska ut på dagens största mission för att få ut mina agressioner.

Idag är det hur som helst jättestressigt (varför sitter jag då här? Bra fråga). Jag ska laga tacoköttfärs, jag ska packa och hämta mina friåkningsskidor och stavar från backen, jag ska lämna skridskor till Vilda och hämta paket på Q8, jag måste även göra två dagsplaneringar i mitt absoluta favoritämne fysik. Sen ska ju jag och Tiddis ut på mission ja.. Jag måste hämta pengar och häfta ihop en massa kryssfrågor till redovisningarna imorgon, även träna till den redovisningen och jaa.. jag kommer nog inte överleva.

hejdå!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Provet var ju helt sanslöst svårt! Hur kan man göra ett sånt omänskligt prov? :( Jag fattar inte.

2009-02-19 @ 16:55:53
URL: http://semelier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0