we dance to the same groove, but I've got the right moves.

Tristess.
Jag har jobbat, kastat lite tomater på en gäst, tappat en kaffekanna i golvet som mirakulöst nog inte gick sönder, ätit ganska många pepparkakstryfflar och druckit x-antal glas isvatten (det är min nya drog). Efter jobbet var det raka spåret ner till Lombia för lite tränande av ungar och sen hem. Och nu sitter jag här och funderar på när vi börjar imorgon, och kollar Scrubs (också lite av en drog faktiskt).Men tillbaka till det viktiga; MSP3, är det nån som vet när vi börjar och vad vi ska göra?

Tänkte iallafall gå och träna mina stockar till ben imorgon på morgon. Frågan är om jag vågar testa att maxa, tänkte om typ ryggen går sönder helt. Vilket hade varit lite olyckligt, men samtidigt är jag lite nyfiken på hur mycket jag tar. Känns som att jag behöver se lite resultat för att fortsätta orka motivera mig till träningen.

Nog om det också, nu ska jag vara med JD, Dr.Cox och JD's bror litegrann.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0