torsdag trettioförsta december

Vad hände med 2009? Vad hände med vintern, våren, sommaren och kanske framförallt min sista hösttermin?

SCHWOOOSCH!

- What was that?
- That was your life, mate.
- That was quick, do I get another?
- Sorry, mate.

Klockrent Basil. Jag älskar Fawlty Towers.

Som sagt, det är tydligen nu man sådär lite nostalgiskt ska minnas året som gått, tänka tillbaka på de goda stunderna och skita fullkomligt i det som varit dåligt. Varför ska man det? Det har ju också hänt? Och situationen blir ju lätt svår för de som det bara händer dåliga saker för. Är dessa människor alltså inte värda att minnas överhuvudtaget? Skämt åsido. Men faktiskt, jag tycker att jag har en liten poäng där, varför ska allting vara så perfekt hela tiden?

Bara för att jag själv någorlunda ska minnas året kör vi en snabbrepris, här och nu. Håll i er.

SCHWOOOOSCH!


det här är ett år sedan, det är sjukt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0