torsdag tionde december

Kvällens aktivitet är fet glöggdrickning @ Evy's, dock ska vi inte nattsudda eftersom skolan nalkas även imorgon. Men sen, sen är det helg!

Har tränat (läs; simmat på något hårt och kallt) och sen tagit en mycket välbehövlig dusch. Nu är jag ren och fin (stryk det sista) och ready to go. Väntar bara på min shoppingkompis (vi ska tömma konsums glögglager).

Imorgon tänkte jag orka upp och träna rehab på morgon, sen skola, intervju på LKAB och sen jobba till 20:00. Efter det kanske det blir dans, om mina vänner är på det humöret. Denna dans ska dock inte pågå så länge, eller vara alltför vild, jag jobbar ju faktiskt på lördag också.

Och lördag, ska vi slå klackarna ännu högre då, och nu ringde min vän. Nu ska jag gå. hejdå


Kommentarer
Postat av: dansbarnet

ni kanske vill ha sälskap av ett ensamt litet dansbarn om ni får för er att snöra på er dansskorna imorgon? :)

2009-12-10 @ 22:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0