tisdag tjugoandra december

I love min iPod. Dock är kombinationen min iPod + min usla cp-dator ingen fin en. Var och varannan gång man ska synkronisera skiten hänger iPoden sig, och jag minns inte vad jag gjort för att det ska bli så heller. Najs, not.

Så det blir att fylla på den musik som går i telefonen, packa ner min lysande - men ej fungerande - iPod i resväskan. Kuljul.

Åker iallafall idag, jag har typ packat, jag har nästan börjat tänka på en dusch och sen ska jag bara förbi skolan och hämta mina älskade fysikböcker samt lämna in mitt referat till Mona. Sen; off we go!

God jul, gul jul, kul jul, ful jul. Ni fattar.
Hejdå
kan väl även meddela att jag, mitt i allas julstressande hit och dit, inte har köpt en enda julklapp ännu.



Kommentarer
Postat av: carris

Men då är vi två, eller jag har ju iofs inhandlat en halv men dit jag vill komma är varför slössa pengar på julklappar! Eller varför ge när man kan få, och nu låter jag som ett ego hehe :b

2009-12-22 @ 15:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0