söndag tjugosjunde december

Hemma! Det var kallt och luktade.. ja, kallt, när jag klev ut ur planet imorse. Måste säga att det kändes (och luktade) härligt, man ska vara här uppe på vintern, det är ett faktum.

Jag har nyss kommit hem från några mördande kalla timmar i backen, frågan är om jag någonsin kommer uppnå normal kroppstemperatur igen? Tror inte det. Håller iallafall på att packa upp och lite sånt. Det jobbiga med resor, själva resan + packning upp och ner. Annars är det awesome att vara borta.

Nu ska jag spendera dagarna på lombia med uppvisningsträningar och vanliga träningar. Plus att jag ska vara i backen. Och uppladdning inför nyår (vilket pga denna förväntansfulla uppladdning jag bedriver redan nu kommer spåra totaalt), haha.

Jag är hemma, dock med min mamma, vilket gör att jag gärna hade åkt bort igen. HEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0