sleepless

Jag brukar i princip alltid somna när jag går och lägger mig. Vad är det för fel idag, är min stora fråga? Jag gav upp mitt sömnförsök efter en timmes förvirrat tänkande.

Jag har ett blåmärke på min högra hand. Det har jag varje vinter, undra vad det är för nånting? Jag tror att det kommer från konståkningen eller nåt sånt, varför skulle det annars uppenbara sig på samma ställe, varje år när säsongen drar igång? Logiskt, typ?

Jag måste sova, iallafall innan halv två. Annars gör jag ännu en rutinmässig tidags-försovning, vilket jag försöker arbeta bort. Detta har, som ni kanske märkt, inte fungerat någonstans - inte ens nästan. Men allting kan ju inte alltid gå bra, right?

Jag ska iallafall sluta klaga nu. Imorgon är det skola, gymmet, läkaren och tillsist isträning. Och dessutom fyller världens bästa farfar år. Eller ja, idag kanske man kan säga.
Förhoppningsvis kan jag säga godnatt på riktigt om en timme. Men vi tar det här och nu!

Och så kan jag ju tillägga att Kanada borde sprängas i luften, om inte jag får åka dit förstås. Fan för snön, varför är den inte HÄR. Varför har inte vi gudomliga fjäll och 560 cm snö i Kiruna? JO; för kiruna suger DAAAASE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0