översvämmade badrum och onyttigheter

Jag skulle bada.

Haha. Det slutade med att badrummet var fyllt med vatten ända upp till tröskeln som går ut till hallen. Men jag är ju bäst, den titeln kan ingen ta ifrån mig. När jag väl lyckats få bort allt vatten kom jag på att jag inte hade duschat, men orkar inte dränka världen en gång till idag utan får vara smutsig till imorgonbitti.

Jag skulle laga middag.

Jag går och köper tortellini, tomater och fetaost. Tortellinin, vilka inte var fyllda med my favourite ost och kött utan soltorkade tomater och oliver, var inte god. Fetaosten var gammal men tomaterna smakade bra. Iallafall, ni fattar. Jag har fyllt min mage med godis, glass och ananas-/apelsinjuice istället. Bra.. Det och en foccacia har jag ätit idag. Laddar inför julmat imorgon. Eller? Jag har faktiskt ingen aning om min moster & c/o äter julmat. Iallafall ska vi gå på en "årlig fika" (tydligen släkttradition) på NK imorgon på dan. Hej MAAAAAT!

Snart är mitt Scrubsavsnitt färdigladdat, detta ska tittas på och sedan ska det sovas. Imorgon är det julafton, har ingen julkänsla överhuvudtaget. Men ändå, från oss alla (jag och  mina jag) till er alla;
En riktigt GOD JUL & ett gott nytt år


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0