onsdag tjugotredje december

Okej, min första dag i huvudstaden avklarad. Mina nya skor har dödat mina små stackars fötter och endast en julklapp köpt såhär dagen innan julafton, och det konstiga är att jag inte ens känner stressen. Stockholm gör mig alltid så himla lugn och glad, Rova du kan säga vad du vill, but I like this city. Att staden i sig gör mig lugn är väl egentligen lite motsägelsefullt, eftersom allting bara är stressigt och jobbigt. Men det är som att jag studsar runt i en stor såpbubbla och bara kollar på, lugnt och fridfullt. I min bubbla spelas lite musik. Jag hör ingenting utanför.

Iallafall. Jag är nån tusenlapp fattigare, men det gör ingenting känner jag. Har inte köpt nånting onödigt, fast jag höll på att köpa ett par nya PDOL-skor (de som var med om Incidenten med stort I, så att säga). Men insåg att jag inte behöver ett par tunna tygskor mitt i vintern och att det finns ju andra snygga skor än just de skorna. Fast de är så underbara, jag tror ändå de små rackarna kommer finnas med i resväskan hem på söndag. Jag är en hopplös människa.

Tiddis, Carro och Elin. Gissa en gång vad jag åt till lunch? Jag är inte alls enkelspårig.
Nu ska jag iväg och handla middag och skumbadsnånting. Ikväll ska jag äta, kolla scrubs och bada badkar, dock inte alla tre aktiviteterna samtidigt. Eller?

Adios

mina ♥-skor, (de till höger)
nä, jag måste ha dem!

Kommentarer
Postat av: c.s

Hade mer än gärna joinat din lunch! Även om jag inte hade haft svaret på ett sms hade jag med 100 % kunnat säga vad som stod på menyn! ;D

2009-12-23 @ 21:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0