onsdag sextonde december

Vad har vi lärt oss idag då?

- Kolla på bordet att det verkligen är DITT glas, och inte någon annans som har suttit där innan, innan du dricker det du tror är vatten.

- I rymden kan ingen höra dig skrika... höhö!

- Ät inte ett halvt kilo godis en tisdagskväll. Du blir magsjuk.

- Tunna jeans och 15 minusgrader är ingen bra kombination. Fast egentligen känner man inte bortdomnade ben, så varför klaga?

- De du minst anar kan vara fula bedragare som snor din Engelska Np-tid.

- Känner du för en självförsvarskurs? Den hårige mannen Mäki ger gratis privatlektioner i karate (kolla bara inte ner i hans enorma urringning under tiden). Dock kan väl kvaliteten på denna kurs diskuteras, eller så var det Joels talanger som svek honom nän han helt plötsligt hade sparkat ner sig själv på marken. Jag skrattade iallafall så att jag fick ont i hjärtat.


Nu ska jag byta om och bege mig mot ishallen, i vilken jag inte vistats på hela veckan (okej, måndag och tisdag). Känns helskumt faktiskt (ändå). Sen matte, matte, matte.

Hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0