onsdag nionde december

Har varit i backen, det var kallt och gjorde ont i fötterna. Dock inte så jätteont i ryggen - och det är ju positivt om nåt. Idag har jag, mamma och Tiddis varit på Colorama och rivit butiken. Egentligen skulle vi köpa tapeter, men min mor gick loss på en hög tapetrullar istället. Jag och Tiddis skämdes. Nähä?

Har även suttit hos Carro och tagit ett extra långt hål, med American History X, gråtit åt denna, ätit gröt och mackor, lekt med Tiddis iPhone och sjungit julsånger. Tiddis var dock inte helt deltagande då hon låg och sov mest hela tiden, men helt odrabbad blev hon inte om vi säger så. Mohahaha.

Okej, nu ska jag skärpa mig. Dölja de där bokstavskombinationerna så inte alla börjar tro att jag är helt out of my mind. För det tror ju inte alla redan?

Iallafall. HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0