och då kommer känslan, den smygande känslan

Tiddis ringer och bjuder över mig på film och godsaker, vi ska ju umgås eftersom vi inte träffats på så länge (nästan maximum för oss det här). Jag skuttar (eller rullar med min bil rättare sagt) ner till Tiddis och åker och köper godis. Vi åker hem, lägger oss i soffan och efter tre sekuder: SNAAAAAAARK! Tiddis sover. Kul umgänge. Jag kollade iallafall på Bodyguard (filmen som är sååå bra - not - och som man verkligen aaaaldrig sett förut) och åt mitt godis.

Kul jul. Sen hittade vi sportgrodor-boken, och kvällen var räddad. Dock höll jag väl på att köra av vägen några gånger påväg ner till lompis för upphämtning av William när Tiddis hade högläsning i passagerarsätet. Bra där. Haha. "här ligger en gravad hund"

Nä, jag håller på att fixa mig några fler avsnitt scrubs. Tvätten ska hängas och sen ska jag lägga mig i min säng med Monstret (inte tiddis utan datorn).

Imorgon blir det backen, sen lombia för uppvisningsträning och slutligen vanlig träning typ halvt mitt i natten. Tänkte kanske försöka klämma in ett gymbesök om tid och ork finns. Nu är orken ganska knapp, så ska dra mig mot källaren och högen med blöt tvätt som ligger och väntar på mig.

Guten Nacht.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0