måndag tjugoåttonde december

I'm your truth, telling lies

Mamma dunkar Metallicas Sad But True i vardagsrummet, pappa lagar mat och jag sitter och fryser. Jag är helt klart den mest produktiva medlemen i vår familj.

Idag har jag först frusit samt dödat fötter i backen, sen har jag frusit och dödat fötter på lombia. Efter lombia åkte jag till gymmet, frös och dödade mina ben. Jag är lite lätt svimfärdig (och jag har ont i fötterna), plus att jag fryser.

James vrålar på i rummet bredvid. Jag kan inte säga att jag är ett lika stort Metallica-fan som jag är uppfostrad till att bli. De misslyckades, mor och far min.

Iallafall. Kvällen är lite oviss, blir det lombia en andra gång, eller kommer jag hitta nånting annat konstruktivt att göra?

Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0