måndag fjortonde december

Jag fryser, jag är jättevarm. Jag är jättetrött, men jag orkar inte sova. Jag är ko-lugn, känner mig lite halvdöd - men ändå på något sätt helt hysterisk.

Dessutom har jag haft magknip och varit svimfärdig enda sen jag gick till skolan från gymmet imorse, och då var klockan åtta. Blä. Varken en pepparkaka efter luciatåget eller en macka på Safari hade någon som helst effekt på mitt lidande.

Det jag försöker säga är att det är synd om mig, kort och gott synd om mig.
Nä. Nu ska jag inte vara sån. Jag borde nog plugga lite matte...
Eller?

En mysig låt visade iallafall en snäll själ mig, i avsaknaden av min iPod vilken Evy-junior tagit som gisslan. Brutalt och skoningslöst.

Nähä. Den gick minsann inte.
Bon Iver – Creature Fear



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0