lördag tjugosjätte december

Jag undrar om det är fötter eller två deformerade potatisar jag har där längst ner på benen. Iallafall, Skorna Dödar Fötterna - vol. 2, eller något liknande. Har sprungit på stan som en idiot idag, och shit vad folk det har varit. Har dock inte hunnit på några skidaffärer och grejer, vilket kanske är lika bra. Jag hade varit ruinerad då.

Och nej! Damn, jag kom på att jag glömt köpa skissblock och nya pennor. Kan det finnas i K:et måntro? Mest troligt inte, men man kan hoppas.

Jag har packat och diskat, slängt sopor i fel behållare och ätit halvtaskig thaimat. Jag har även druckit en liter apelsin-/ananasjuice och kollat på halva Twilight. Nu ska jag typ sova eller nånting. Är dö-trött.

Och imorgon kommer jag hem, eller ja... Har glömt att skriva ut min biljett så jag hoppas att jag kommer hem, annars får jag väl köpa en ny - sista minuten - istället. Typiskt mig, så himla typiskt mig.

HEJ


när man bor ensam kan man ha mycket störda saker för sig kan jag berätta, mycket trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0