lördag nittonde december

Det känns lite sjukt. Det är julafton nästa torsdag, inte för att jag riktigt uppskattar julafton i sig. Men jag måste erkänna att julen i övrigt är ganska mysig. Julen, eller bara vintern den här tiden på året kanske? Snöigt, mörkt och mysigt, perfekt till glöggkvällar och allmänt gänghäng.

Idag har jag tillexempel sovit till halv tolv. När har man kunnat göra det sist utan att känna sig stressad? Eller ja, jag blir i och för sig alltid stressad när jag vaknar sent. Men det är en mindre dos stress idag.

Jag vet inte riktigt om jag har någon plan för denna lördag. Kanske hockey klockan fyra? Kanske ett gymbesök? Kanske nånting annat? 

Japp, hej!



Yelle - Ce Jeu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0