lördag femte december

Denna vecka, mitt uppe i min förvirring, har jag lyckats publicera dessa två - inte alls helt friska - rubriker;
- Tisdag första september (tisdag första december)
- Onsdag tredje november (onsdag andra december)

Jag är bra. Det har jag alltid sagt.
Igår var en mycket trevlig kväll. Jag behöll dansskorna på hyllan trots allt, men det var nära att jag hoppade i dem. Kvällen har iallafall varit fylld av musik, en av mig aldrig fullare skådad kalsongman (dock med byxorna på), ganska mycket bilåkande och jag rekomenderar inte kombinationen bilåkning + korv, hur "tråkig" korven än är. En godistjuv, ett väldigt onyktert födelsedagsbarn (han var nog faktiskt med och tävlade i samma liga som kalsongmannen), en levande legend, efterföljande av fel bil och världens svettigaste källare. En helt vanlig fredagkväll i Kiruna. Eller?

Idag fyller Ronja år, jag hoppas att hon lever där i frankriket. Och lite avis är jag på henne. Men iallafall. Kiruna har sina goda stunder faktiskt (hjälp, jag trodde aldrig att jag skulle säga det där!).

Nu är det dax för nån slags mat. Jag är hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0