jag gjorde upp en eld för dig, och nu brinner hela skogen.

Jag sitter och biter i mitt visa-kort. Som att det skulle ge mig pengar. Värt ett försök iallafall, eller så är jag bara helt otroligt sysslolös och drabbad av en svår blandning av apati och tristess. Tror mer på det sista.

Jag väntar på mat, eller nåt liknande. Jag väntar på att nånting ska hända, här och nu. Vad som helst (okej, nästan), bara det sker NU. Ikväll ska jag hitta på nånting iallafall, som innefattar ännu mer pengaslösande. Bra där. Riktigt bra.

På detta har jag en grymt arg far, en vän med fortkörningsböter och en otroligt jobbig och irriterande mamma. För att inte tala om högen med skolböcker som ligger och hånflinar åt mig. Life's great, just great. Sure.

Nej, det låter från köket. Kanske jag får mat idag iallafall. HEJ

& förresten mina vänner; Torsdag kväll, glögg och eventuellt pepparkaksbak på högkvarteret (ni borde kunna lista ut var det ligger). Vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Carlos

torsdag kommer bli veckans höjdpunkt! framförallt i sugiga veckor som dessa då våra lärare leker tyranner!!!

2009-12-01 @ 19:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0