jag, allah och muhammed.

Vi är inte riktigt överrens. Eller så är det i kombinationen mig och Nina det sitter. Iallafall, inspirationen är lika med noll, vilket känns lite halvtaskigt sådär dagen före provet. Men jag har tvingat mig igenom islam-kapitlet i vår religionsbok á la 1980-nånting, eller nåt sånt. Nu har jag lite anteckningar och stenciler kvar och sen, sen är det sängen.

TT var okej, jag blev döv(are). Sen åkte jag och Vilda runt i vår punkaudi med taxbox och völkl-klistermärken med Ebba på högsta volym. Vi hjälpte Jocke Thåström lite på traven, så att han skulle slippa sjunga ensam, med våra vackra (avgrunds)vrål. Vi köpte choklad och blev förföljda av läskiga män, Vilda blev så rädd att hon sket ner sig (läs; satte sig på chokladen med stolsvärmare på = brun, kladdig gegga på passagerarsätet) Men lite spill får man ta. Höhö.

Nä, jag ska sluta nu. Sova i tid idag kanske vore en fin plan. Jag och mina planer.
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0