if your time to you is worth saving..

Then you better start swimmin'
Or you'll sink like a stone

Livets stora fråga:
Finns det nån hjälp för dem som redan ligger på botten?

Iallafall. Jag har varit på bio, jag kom därifrån helt skakig och med en helt orörd godispåse (den är dock inte orörd längre, utan snarare tom). Nu har jag hämtat mig och är aningen förundrad. Jag är verkligen mesig, jag hade aldrig klarat mig med livet, eller min psykiska hälsa, i behåll en hel skräckfilm. Men Luftskottet som Sprängdes var bra, nu vill jag läsa böckerna.

Jag tror att jag ska ha ett sprituellt möte med Allah nu. Och sen sova. Klockan är bara halv elva och jag känner mig mycket duktig!

Over and out, nu är det slut på dagens hets-bloggande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0