hey nolifer

Nolifer it is!
Jag har dock fått lite saker gjorda: disken, städningen av mitt rum och nu sitter jag med ansiktsmask, färg i ögonfransarna och torkande nagellack på fingrarna (japp, på juliebögatan kör vi inte på bara naglarna, det är för mesar). Det händer typ en gång om året det här. Men ja, det händer ju nån gång iallafall. Sen ska jag nog kolla lite scrubs och sen sova. Har kommit på att jag är precis som JD, eller jag har hans huvud och med alla konstiga syner hela tiden. Det pågår så mycket inne i min hjärna, en massa skit och ja.. JD-tankar. Inte kontigt att jag är lite förvirrad.

Nej, nu ska jag få bort den här äckliga saken ur ansiktet. Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0