fredag tjugofemte december

Måste faktiskt tala om att jag var SÅ nära att skriva fredag tjugofemte juni alldeles nyss. Kvinnan med koll, här har ni henne.

Medan alla mina vänner hemma i K-town har rockat loss på Arrantansit hela kvällen har jag suttit här i min lägenhet och kollar på Harry Potter and the Order of the Phoenix och varvat denna med Scrubs (såklart). Att säga att jag hellre är i huvudstaden än i hålan denna dag är en lögn. Jag saknar mina vänner faktiskt, bara efter några dagars frånvaro. Hade varit kul och falla fritt med er ikväll, mina två glöggkompisar, en av favoritsvappisarna och världens bästa/monstret/grinchen/min andra hälft (kärt barn har många...). Det hade varit awesome, men tha gang har lovat att shake'a för mig också, resten tar jag igen på nyår ska ni se.

Nu ska jag faktiskt sova, för imorgon ska jag köpa julklappar (haha) och göra mig iordning för hemfärd. Puss&Gull, typ så. Haha

Kommentarer
Postat av: el mandy

dansgolvet är inte riktigt samma sak utan superpetrus och dina killer moves, måste jag erkänna. men vi tar igen det, flera gånger om!

2009-12-27 @ 04:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0