föräldrar sover 04.02, eller?

Nyss hemkommen från en väldigt mysig kväll @ Evy's. Den började med thaimat och slutade efter sex timmar med två tomma flaskor glögg (märk väl lättvinsglögg) och en påse chokladdraperade jordnötter.

Kan man simma fram i rymden? Vad ska man ha för låt när man på massjälvmordsuppdrag kör en bil mot ett stup? Amanda har köpt deg på påse.

Nu ska jag komma till saken innan jag somnar. Jag kommer hem, såklart alla sover.. eller? Efter ett tag tänker jag borsta tänderna och går till toan. Öppnar, och där sitter mamma!

P: AAAAAAAAAAAH!
M: Oj, blev du rädd?
P: Jaaaa!
M: Jasså, men jag bor här inne...
P: ..??

Jag funderar på om min mamma går i sömnen. Skulle inte vara ett dugg förvånande.
Nu; godnatt

Kommentarer
Postat av: glöggevy_91

fan petra, jag tror att jag börjar ana ett märkligt beroende. kan inte tänka på något annat än glöggglöggglögg. mitt undermedvetna säger att jag måstet testa ALLA smaker innan julafton. hjälper du till?

2009-12-07 @ 19:12:30
Postat av: glöggpatrush_91

att jag hjälper! vi får ligga i litegrann bara ;)

2009-12-07 @ 19:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0