cut out all the ropes and let me fall

Framme! Har släpat min väska i det s.k. snökaoset (snöblandade sanden) och fått grisiga skor. Jag och Edit flög med samma flyg så vi sällskapade till centralen där lyxbarnet tog taxi medan jag vandrade mot tunnelbanan mötte upp mor min + kusin och gick och inhandlade thaimat. Sällan. Efter det har jag vara transporterat mig ut till Solna där jag bor (ensam dessutom, SÅHÄR skönt, efter att jag tvingade mamma att bo hos mormor).

Imorgon ska jag sätta igång med julklappsköpandet. Imorgon ska jag även avsluta det.
På tal om julklappar tror jag att Vilda räddade min jul. Fantastiskt!
Nu kan det ju vara så att jag är koolast i hela k-town. Mycket möjligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0