aggressioner och försök till powernap

Min stackars ovetande granne spenderar det som kommer bli de sista små ynkliga minuterna av dennes värdelösa liv med att driva mig till vansinne. Om hon/han/den/det inte slutar hoppa och skrika snart vill säga. FAN VAD IRRITERANDE! Jag försöker powernap:a i mitt rum medan grannen leker.. gud vet vad, spasmerbarn, på våningen ovanför. Jag går snart upp och får henne att ångra att hon någonsin blivit född.

Jag lyssnar på klassisk musik i ett försök att lugna ner mig. Det gick inte. Beethoven kan ta sig, han och min skadade granne.

Iallafall. Mitt mattepluggande slutade med att böckerna låg kvar i sin hög på skrivbordet, så som de gjorde för fyra timmar sedan, och jag låg i min säng och sov. Bra där. Nationella på fredag. Hejdå MVG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0