trettionde augusti

En dag kvar, sen åtta dagar och jag är arton.
Jag kan inte säga att jag inte längtar om man säger så.
Fast egentligen är det ju som en födelsedag i mängden.
Vilken födelsedag som helst. Bara det att det har gått arton år sen man var en ful (säkert illaluktande) och kladdig liten korv. Jag ser nog mest fram emot att ta körkort. Bortsett från avsaknaden av eget fordon är det frihet. På hög nivå. Iallafall känns det så nu.

Jag har skeppat iväg min dator till lombia med Annis, så jag sitter på mammas och pappas gamla schabrak. Håller dessutom på att köka gröt kom jag på. Dax att kila. Hög tid faktiskt.
Idag blir det lite Lombia och sen kommer el stocolmos. Eller nåt sånt. Lite gym också, fast jag kommer fortfarande inte in, vilket försvårar detta avsevärt. Men iallafall. Hejdå var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0