torsdag trettonde augusti

Ledig, ledig, ledig, ledig!
Igår kväll kom Tiddis med Tunisienbilderna från resan förra året. Tjejen är inte alls långsam. De är inte fina, vad vi skrattade igår. Men jag ska ändå publicera nån. Höhö. Bland dessa bilder finns iallafall inga nakenchocker, vilket våra Turkietbilder från 2005 bjuder på (rättare sagt, jag och min bikini - haha).

Nu ska jag och gymma, sen Safari med Välimaa, längesen man såg henne också. Efter det drar jag nog till Buchts ett tag - the place to be. Ikväll ska jag köra 8x400 m på matto. Känns det jobbigt? Rätt så (det är bara Vilda som iallafall borde förstå det där). Och ja, jag ska hinna täffa fröken Thulin ikväll också. Fullspäckat schema. Imorgon ska jag ha min andra körlektion, med plastbilen. Jag vill aldrig ha en dålig bil, neverever, det är ju absolut inte lika kul att köra en bil utan power. Inte för att våran kanske är sådär top-notch heller, men bra är den ändå.

Sen ska jag dela med mig av bilderna

Kommentarer
Postat av: Den Fruktade





Har hon koll eller har hon koll?....... Hon har koll! :D



hahahahahahahahahaha



Var det roligt? ...... Rätt så! :D

2009-08-13 @ 18:44:21
URL: http://vildathulin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0