tisdag fjärde augusti

Jobbdag 2 avklarad.

Idag kom han alkisen Tore till Safari, ni vet han med rallarhatt som jagar folk (mig han han iallafall jagat två gånger). Iallafall, han var där, full och med bar överkropp. Han hade en liten äcklig fylletant med sig också. Han kladdade på våra vaniljbullar och köpte Cappuccino, fast den hade han inte råd med, så vi gav honom kaffe och sa att det var det han beställt. Sen frågade han om det här var Ungdomens Hus, vi sa att om det var dit han skulle hade han nog hamnat lite fel. Sen sjöng han sånger åt mig, nånting om flickan med röda flätor och grejer. Jag tappade ett glas i backen och flydde fältet. Scary var det iallafall.

Har även jobbat på riktigt i kassan idag också. Jag blir ett nervvrak av att jobba där, men det tar väl sig när man börjar bli van. Efter jobbet hade vi möte ute bland knotten och sen gick jag hem. Ska jobba resten av veckan också. Fyra dagar kvar. Sen en dag ledigt och sen minst en jobbdag till. Sen är det bara en vecka kvar innan vi får gå på is. Så sjukt taggad jag är!

Efter jobbet stack jag ut och sprang, även fast jag var helt död. Men det gick ändå ganska bra, och jag fick inte ont i ryggen. Inte heller av spänst-passet jag körde efteråt. Jag och knotten.

Här kommer lite sommarbilder, inte särskilt vackra, och inte särskilt många och ja.. de visar väl ingenting speciellt. Men ja, sommarbilder är det. Hö!







Blandning från stockholm, pdol, lulekalaset och allmänt pitehäng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0