tisdag elfte augusti

Idag börjar jag jobba först klockan tre. De'e ba schööönt.
Jag skulle springa imorse. Men när klockan ringde 06.30 var jag på tok för trött.
Jag somnade bara om och vaknade igen mycket senare. Det konstiga var att när jag vaknade var jag helt säker på att jag hade varit ute och sprungit. Detta var då innan jag insåg att jag inte bara lagt mig på soffan efter den såkallade springturen utan fortfarande låg inlindad i mitt täcke, i min säng, i mitt mörka rum.

Ikväll ska jag iallafall springa, en gammal hederlig A2:a (inte för att det kanske säger er så mycket). Hade egentligen behövt köra lite överkropp/rygg också. Börjar känna av den igen litegrann. Den här veckan ska jag börja köra A3 (typ högintensiv träning/intervaller), det är ett år sen man höll på med det sist. Ohmy. Men jag hoppas på det bästa. Jag och den nästan 400m långa banan på matto.

Klockan tolv har jag lunchdejt med Tiddis på Safari. Fast jag kommer inte vara hungrig eftersom jag åt gröt nyss. Gröt, ni får säga vad ni vill, men jag tycker att det är gott. Grötpetris.

Iallafall. Nu behöver jag börja agera. Yexbox.
Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0