take our hands out of control

Jag är d-ö-d.
Det var skitvarmt, det var hur mycket folk som helst.
Lägg då till att jag knappt sovit inatt.
Jag skulle gymma efter jobbet. Det blev bara benböj, utfall och baksida lår.

Jag ska äta bär nu, och sen kolla Beck.
Tjoo


Berättade jag förresten om Body Combaten? Det tror jag inte iallafall.
Vi stod och slog i luften i en timme, det var ganska kul, men ingenting jag hade sysslat med för tränings skull även fast man blev väldigt svettig och trött i armarna, iallafall efter armhävningarna (för alla som inte vet det är jag svagast i världen när det gäller just armhävningar). Doppet i älven efteråt satt fint.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-08-03 @ 21:43:07
Postat av: Lisette

Ja jag tyckte det var kul! Kändes konstig att det kunde vara jobbigt när man bara stod och slog i luften haha :)

2009-08-03 @ 21:43:48
URL: http://lisettelahti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0