sur som ett djur

Hahahahaha, jag är övertrött och inte alls sur som ett djur.
Är hemma nu, efter många om och men. Koreografikursen är delvis intressant och delvis urtöntig. Men det är säkert bra att ha i bagaget tror jag. Efter Lombia var jag trött och kall och ville inte cykla hem. Tillslut tog jag mig iallafall i kragen och cyklade till Gymmet. Men tror ni inte då att kortet inte fungerar. Så typiskt! Jag hann bara hem innan en snäll vän som också skulle till gymmet erbjöd mig skjuts och så fick jag gå in med honom. Jag var mest bara oseriös och trött, medan han försökte träna. Nästa gång ska jag skärpa mig.

Nu är jag hemma. Känner att det är god tid för någon slags lunch/middag. Imorgon blir det Lombia 9.00-16.00. Ja. Snart kommer Elin och Johanna. Så jag ska hoppa i duschen.
SO LONG


Kommentarer
Postat av: sanne

du är så söt lilleskitunge

snart blir du lika gammal som migggggggg

2009-08-29 @ 16:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0