söndag tjugotredje augusti

Holy moses! Imorgon börjar skolan. Vi har haft lite panik i helgen, när det sista sommarlovet verkligen sjöng på sista refrängen. Vi har också sjungit många refränger. Det har varit en riktig, ja.. helg. En sån som bara jag och mina tjejer kan åstadkomma. Synd på engångskamerorna bara. Vi alla hade nog velat se vårat nyaste tillskott Fjeppas fredag i bilder. Hon hade nog också varit intresserad av lite info om kvällen skulle jag tro.

Gårdagen var inte lika dimmig som dagen före, tacka gud för det! Den bjöd på överfulla bilar, soft-airgun idioter, skäggmannen och väldigt mycket tansit. De'e ba schöönt.  Hela sommaren har varit så, även om jag kom fram till en väldigt obekväm sanning idag. Min varannan-helg-policy har spårat totalt. Men det är ju sommar, den gällde nog inte på sommaren. Uppenbarligen inte.

Har spenderat större delen av dagen med Mandy, Johanna och döden. Han var ett ständigt återkommande samtalsämne. Och vi har kommit fram till att man inte borde kunna drunkna i en vattenpöl, även om ett glas vatten höll på att sänka mig totalt. Drick inte vatten medan Amanda pratar om nånting helt stört. I'm warning you.

Kvällen fortsätter nog i samma spår. Film och kanske lite geuwdis hos Evy. Ett värdigt slut på sommarlovet. Det sista sommarlovet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0