söndag sextonde augusti

Gårdagskvällen spenderades hos Evy, dock utan en viss återkommande kompis; dimman. Det var inte direkt så att jag saknade den. Vi bjöd in filmen Mammut istället, och Mandys kusin, lite hallon och loka. Innan det var vi och åt på nya thai, mycket gott. Även fast det var på gränsen till att det fortfarande var för tidigt för mat - haha.

Imorgon är det ispremiär, ni har ingen aning om hur mycket jag har längtat, hur länge jag har väntat. Hur många timmar jag har suttit och gnällt, bara efter isen. Och Annis, vi har ju läger! Eller ja, det är klart att du vet, men vet du vad vi alltid gör då? Du, jag och sleepoverparty. Jag kommer, vare sig du vill eller inte, höhö.

Snart ska jag och gymma, sen är det inskrivning och sen A3 på matto. Det blev som aldrig någon sådan i torsdags eller när det nu var. Dålig Petra.

Japp, kanske ett O.C avsnitt innan allt detta också. Det är ju lätt hänt.

Heeej


Kommentarer
Postat av: a to the nnakaisa

te pplir tu och jak på parrtu utan alkohol!

2009-08-16 @ 20:35:03
URL: http://annakaisafjellborg.blogg.se/
Postat av: petris

lätt! :)

2009-08-16 @ 23:41:54
URL: http://petraloevberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0