söndag nionde augusti

Ledig idag. Vilken lättnad.
Vädret är fint och jag har ingenting jag måste göra idag, förutom att träna - men det är ju bara kul.

Jag har blivit besatt av O.C igen, inte riktigt lika besatt-besatt som jag var i höstas - men ändå besatt. Iallafall, jag älskar den där serien. Den är precis som typ Twilight-böckerna, eller ja, samma typ. Otroligt töntigt egentligen. Men uppenbarligen gillar jag töntiga kärlekshistorier. Vem kunde tro det? (ben kunde kanske - internskämt).

Min inneboende sover fortfarande, jag tycker att det är lite fascinerande hur en människa kan sova så mycket. Iallafall. Nu ska tillbaka till Newport.

hej

Haha, förresten, jag måste berätta om min och Monstrets kväll igår.
Efter jobbet hade jag inga krafter kvar för nånting. Jag låg i soffan och gnällde lite, Tiddis lagade mat, jag låg i soffan och drog en massa dåliga skämt och gjorde en massa saker, Tiddis brände nästan maten, jag låg i soffan och skrek åt henne att hon skulle dö om jag inte fick mat snart.

Jag fick iallafall mat, och därmed energi. Denna energi hade dock dålig effekt på mig. Jag blev grymt övertrött. När det blev för varmt för att sitta inne (sisådär vid 22.30) bestämde vi oss för att åka till Sautusbäcken och grilla och bada. När vi väl kom dit var klockan mycket, det var fullt med mygg och väldigt mörkt. "Grillen gör det ljust, låt oss tända den". Gissa vad vi då glömt? Jo, tändaren. Som vanligt, väldigt lyckat. Det blev inga korvar den natten. Vi badade och åkte hem.

äh, later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0