onsdag tolfte augusti

Nyss hemkommen. Trött. Äcklig. Ja.
Idag har jag hunnit med ovanligt mycket saker idag, haft min första körlektion - med allas våran Roffe. Övningskört med far har jag också gjort (Vilda, jag har nästan backat in i eran bil på coop-parkeringen). Sen har jag jobbat. Människorna verkar omedvetet ha gjort uppror mot mitt inlägg igår och börjat lämna ännu fler brickor och allmänt svineri efter sig. Varför är vi så lata? Efter att vi varit elva stycken som sprungit omkring och städat klämde vi in oss i bilar och åkte till Hembygdsgården i Jukkas för avskedsmiddag för alla som byter jobb/börjar plugga. Det var riktigt kul, särskilt när en Stig Helmer-look alike dök upp. Haha, jag, Johan och Miriam dog.

Nu väntar jag bara på tiddis som ska komma med bilder och sen ska jag dejta min iPod. Imorgon är jag LEDIG! Fast jag jobbar tyvärr eftermiddag på fredag, vilket betyder att jag slutar 20.00.
Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0