onsdag nittonde augusti

Cykelturen hem från min svettluktande ishall sköljde verkligen ur de allra sista krafterna jag hade kvar efter dagens fyra pass. Har iallafall kunnat leva i skridskorna idag, med stor hjälp av Apoteket (vilka ruinerade mig igår) förstås. Sergei's stretching är jobbigare än ett benpass på gymmet, hur fan är detta möjligt? Jag kommer inte kunna gå imorgon, eller cykla. Ni vet, det är ju det jag gör nuförtiden, petris the biker.

Min körlektion imorse gick väl bra, har bokat riskettan och ska ringa och boka halkbana imorgon. Imorgon ska jag, förutom mina fyra pass på Lombia, även till sjukgymnasten och sen ska vi har den obligatoriska film-, mat- och myskvällen. Fredag morgon är det bara att cykla till körskolan där jag ska börja med "inledande tätort" - kan vi ens kalla Kiruna för tätort? Det är ju något att fundera över, till er som inte har fullt upp dagarna långa vill säga. Efter detta träna fyra pass och sen skynda hem och möta upp gänget.

Men nu ska jag äta, hej


Kommentarer
Postat av: Lisette

har du också problem med ryggen? fasen vad leds jag är på den!!

2009-08-19 @ 19:59:08
URL: http://lisettelahti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0