onsdag femte augusti

DE HAR BÖRJAT SÄLJA BJ's PÅ OK/Q8!!
Jag kommer bli ruinerad, haha.
Fast idag motstod jag frestelsen när jag gick hem från jobbet och upptäckte detta fenomen. Kanske kan lyckas hålla min ekonomi i styr ändå. I hope.

Ännu en dag på jobbet, i bastun bakom kulisserna på Safari. Jäklar vad varmt det är! Idag var det tokmycket folk, vilket också betydde en massa springande, diskande, tjorvande i kassan osv. Men ja, tiden går iallafall fortare när man har saker att göra. Nu är halva jobbveckan avklarad, det känns skönt.

Jag har hunnit gymma idag också, det var skönt. Imorgon vet jag inte om jag ska springa eller gymma. Det får vi se.
Nu ringer det, hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0