måndag tredje augusti

Vet ni vem som har namnsdag på min födelsedag?
HULDA!

Haha, det är som skriver i stjärnorna alltså, mitt kall här i livet.
Då vet jag iallafall att jag inte behöver satsa tid eller pengar på utbildning och grejer.
Jag behöver helt enkelt bara min renhud och en fin liten grotta att bo i.
Ni är välkomna att hälsa på mig, if you find me. Höhö.

Jag är så trött att jag har ont i magen, har klivit upp före fem för att åka hem till stan med Andra Familjen Lindmark som jag kallar dem. Ni andra känner nog dem bättre som Familjen F. Lindmark. Iallafall. Jag, Robin och Tony och deras bil. Jag sov  hela vägen och vaknade i rondellen där vid Tuolla. Men trött är jag ändå. Och jag ska jobba 13.00-20.00. Känns det tungt? Rätt så.

Jag känner redan att jag vill bort från stan, fast det är ändå skönt att vara hemma. Få sova i en egen säng - alldeles ensam. Att sova med Tiddis är ingen lek kan jag meddela. Hon har en tendens att ta upp hela sängen.

Nä, nu ska jag kanske äta eller nånting. Måste tagga Safari nu. Kaffe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0